İş birliğinin mimarı olan işletme sahibi Kumluca Yağlı Pehlivan Güreşleri Güreş Ağası Uğur Evran, Kumluca’da hizmet kalitesiyle fark yaratan markaları bölge halkıyla buluşturmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Evran, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Yerel esnaflık sadece ürün satmak değil, bulunduğun şehrin sosyal, ekonomik ve kültürel hayatına da katkı sunmaktır. Pablox ve Komagene olarak kaliteyi, lezzeti ve güler yüzlü hizmeti ön planda tutuyoruz. Bu anlayışımızı medya aracılığıyla daha geniş kitlelere duyurmak istiyoruz. Batı Antalya Gazetesi ile yaptığımız bu anlaşmayı sadece bir reklam çalışması değil, aynı zamanda bölge markalarının güçlenmesine katkı sağlayacak bir adım olarak görüyoruz.”

Yapılan anlaşma çerçevesinde; Pablox Bistro Cafe ve Komagene Çiğ Köfte’nin reklamları Batı Antalya Gazetesi’nde, internet sitesinde ve sosyal medya hesaplarında yer alacak.

Batı Antalya Gazetesi adına açıklamalarda bulunan Sinan Çeviren ise, yerel işletmelerle yürütülen bu tür stratejik iş birliklerinin önemine dikkat çekti:

“Gıda ve kafe kültürü, bir bölgenin sosyalleşme damarlarından biridir. Pablox ve Komagene gibi halkın beğenisini kazanmış işletmelerin sesi olmak bizim için gurur verici. Sayın Uğur Evran’ın bu vizyoner yaklaşımı, yalnızca kendi markasına değil, Kumluca’nın ticari imajına da katkı sağlıyor.”

Pablox 1Bu iş birliğiyle birlikte, Pablox ve Komagene’nin ürünleri, kampanyaları ve yenilikleri daha geniş bir kitleye ulaştırılırken, Kumluca’daki yerel markaların medya görünürlüğünün artması da hedefleniyor.

Muhabir: Savaş Kalabalık