Kumluca Doğa Spor Kulübü Derneği (KUDOSK) üyeleri Oluklu Yayla'ya yürüyüş düzenledi.

Kumluca'da çeşitli meslek mensuplarının temsilcilerinden oluşan KUDOSK üyeleri hafta sonları bölgenin değişik yerlerinde yürüyüşler düzenliyor. KUDOSK üyeleri, kış mevsimi boyunca deniz sahiline yakın alanlarda yürüyüş düzenlerken, bu kez Oluklu Yayla'ya yürüyüş düzenledi. KUDOSK üyeleri midibüsle bölgeye çıkıp, Yörük çadırlarını ziyaret etti. Çoban ateşi yakan grup, sabah erken saatlerde de bu bölgenin en yüksek noktası olan 3070 rakımdaki Kızlar Sivrisi'ne çıktı. Grup üyeleri, zirve dönüşünde de geleneksel hale getirdikleri, kar güreşini yaptı.

KUDOSK Başkanı Muttalip Demiröz, "Kulübümüz 2015 yılında kuruldu. Yaklaşık 60 üyesi var. Üyelerimiz değişik meslek dallarında çalıştıkları için hepsini bir araya getirip yürüyüş yapamıyoruz. Her hafta sonu değişik arkadaşlarla değişik alanlarda yürüyüş yapıyoruz. Kışın sahillerde, yazın ise yaylalarda yürüyüş düzenliyoruz. Yürüyüşlerimiz çok renkli geçiyor. Bu hafta sonu Torosların Kumluca bölümünde bulunan yaylaya gittik. Oradan batı Anadolu bölgesinin rakım olarak en yüksek noktası olan 3070 rakımlı Kızlar Sivrisi'ne çıktık. Grubumuzdaki gençler, arkadaşlarımız kar güreşi yaptı. Biz her yıl bir kez de olsa kar güreşi yapıyoruz. Yürüyüşümüz çok renkli geçti. Torosların göçebe hayatına şahit olduk. Doğal çeşmelerinden su içtik. Doğal ve serin bir ortamda yürüyüşümüzü gerçekleştirdik" dedi.