Bayram İğneli yaptığı açıklamada şunları söyledi:
KUMLUCA’DA 188 TAHDİTLİ C PLAKA İLE ÖĞRENCİ VE PERSONEL SERVİSİ VAR
“Bizler Kumluca ilçesinde 188 tahditli C Plaka ile öğrenci ve personel servis hizmetleri vermekteyiz. Bu güne kadar esnafımızın menfaatini; hakkını ve hukukunu savunduğumuz herkesin malumudur. Oda yönetimi olarak bundan sonrada gece gündüz demeden gücümüz nispetinde elimizden geleni yapacağımızdan kimsenin şüphesi olmasın.

KORSAN TAŞIMACILIK DEVAM ETMEKTEDİR 
Esnafımızın tüm sorunlarını bağlı bulunduğumuz tüm kurumlara iletmemize rağmen maalesef esnafımızın adına hiç bir olumlu gelişme olmamıştır. Korsan taşımacılık devam etmektedir. Taşımacı esnafı olarak devletini vatanını ve bayrağını seven, vergisini ödeyen vatandaşlık görevini yerine esnaflarımız mağduriyetimizin giderilmesi açısından tüm yetkililere sesimizi duyurmak açısından açıklama yapma gereğini duyduk. Bizler ekmeğimizin peşindeyiz. Kimseyi boykot etmiyoruz.

REHBER PERSONEL YAŞI DÜŞÜRÜLMELİ LİSE MEZUNU OLMA ŞARTI KALDIRILMALI 
30221 sayılı yasa ile servislerde Rehber Personelin 22 yaşından gün almış ve lise mezunu olma şartı aranmaktadır. Bizler Rehber personel olarak kendi eşimizi, kızımızı veya bir yakınımızla hizmet vermekteyiz. Ülkemizde seçme ve seçilme yaşı 18 ve ilkokul mezunu şartı aranırken, sadece serviste öğrenciyi indirip bindirmeye 22 yaş ve lise mezunu şartı aranıyor. Çocuk yetiştiren bir anne ile bir gencin çocuklara yaklaşımı aynı olmadığı için, biz bu konuları da düşünerek rehber personeli de lise ve 22 yaş şartının kaldırılarak kurs verilerek belge alan kişilerin çalışmasını talep ediyoruz.

SERVİS ARAÇLARININ YAŞI ARTIRILMALI
Türkiye geneli okul ve personel servis hizmetlerinde çalışmakta olan araçların yaşlarının günümüz ekonomik koşullarında değerlendirilerek 12 yaştan 15 veya 19 kadar yükseltilmesi gerekmektedir.

TUVTÜRK muayene istasyonları taşıma yapabilir ve trafiğe çıkmasında sakınca yoktur diye vize vermesine rağmen belediyelerce ve UKOME' den güzergah izin belgesi almada oldukça zorlanıyoruz.

Ülkemizin yaşamış olduğu bu zorlu günlerde döviz kurlarını bahane ederek araç fiyatlarında aşırı artış yapan firmalar karşısında ezilmememiz ve ticaretimize uygun şartlarda devam edebilmemiz için uygulamada okul ve personel servis yönetmeliğindeki sınırını kademeli olarak 19 yaşa çıkarılması uygun olacaktır. Aynı zamanda taşımacılıkta yaş sınırının düzenlenmesi yeniden yapıldığında çalışabilecek araçların yeniden hizmete kazandırılması ülke ekonomisi açısından da dışa bağımlılığı azaltmış ve elimizde bulunan imkânların daha verimli kullanılması hususunda çok faydalı olacağı kanaatindeyiz.

KOLTUK SENSÖRÜ VE ÜÇLÜ KEMER İPTAL EDİLMELİ
Koltuklarda ağrılığa duyarlı koltuk sensörü isteniyor. Ülkemizde yetkisi olmayan kişilerin yapmış olduğu hatadan dolayı bizlerden maliyeti 15.000,00.-TL-20.000,00.-TL'yi bulan bir külfet geliyor. Gelişen teknolojiden yararlanmak en büyük hedefimiz. Fakat daha kolay yolları varken masala kartlı giriş, parmak iziyle giriş şoförün son koltukta parmak izi gibi alternatifler varken ne için bir araba parası kadar para ödeyelim.”