20 Şubat 2020 Perşembe 18:27
21 Okunma
Acil Çağrı Merkezinin Tek Numara Olması Anlatılıyor

İçişleri Bakanlığınca yürütülen acil çağrıları tek çatı altında birleştirme projesi kapsamında acil çağrı merkezi, yıl sonuna kadar ülke genelinde hizmet verecek hale gelecek.


Emniyet, Jandarma, Ambulans, Afet Acil, Sahil Güvenlik, İtfaiye ve Orman Yangın Ekiplerini temsilen oluşturulan heyet kurumları, okulları ve STK'ları dolaşıp bilgi veriyor.


Heyet Avrupa Uyum Yasaları çerçevesinde yürütülen çalışmalarda 156, 155, 177, 110 gibi numaraların tamamen devre dışı bırakılacağını bundan sonra direkt 112 aranacağını anlatıyor.

Heyet, ayrı ayrı numaraların unutulabileceğini, 112 arandığı takdirde 112 Acil Arama Merkezinde her kurumun temsilcisi bulunacağını, konuya göre arayan kişinin ilgili birime yönlendirileceğini anlatıyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner34

banner23